







Senzor de parcare cu 8 senzori, pentru bara Fata & Spate Model 43218 PRO OES
Descriere
Diferenta majora PRO OES:
Tehnologia de detectare a triangulării
• Programare ușoară a comutatorului
sau
• MCU de nouă generație
• Software unic de invatare si ajustare a sensibilitatii
sau
• MCU de nouă generație
• Software unic de invatare si ajustare a sensibilitatii
- Distanta fata de obstacol este afisata cu o exactitate de 1 centimetru
- 7 nivele de avertizare acustic si optic
- Diagnosticarea automata a senzorilor
- Permite parcarea pana la o distanta de 22 cm
( lungime mai mica decat trei pachete de tigari )
- Avertizeaza un stalp rotund cu diametrul de 7 cm de
la o distanta de 120 cm
( Multe produse de pe piata nu avertizeaza )
- Senzorii se pot vopsi la culoarea barei masinii
- Garantie 3 ANI
- Certificate CE, e
Setul Include:
1- Unitate centrala fata si unitate centrala spate
2- Senzori de avertizare 8 buc, cu adeziv
3- Set cabluri
4- Burghiu de 20 mm ( include burghiu de 16.4 mm)
5- Display LCD cu sunet
6-Manual de utilizare
7-Certificat de garantie
8-Adaptor de unghi- 8x 3 grade/6 grade/12 grade (total 24 adaptoare)
9. Buton on-off pentru senzorii din fata
Caracteristici
- sensibilitate maxima: o persoana cu inaltimea cuprinsa intre 1.3m ~ 1.7m aflata in
spatele autovehiculului poate fi detectata cu precizie.
- detectia minima si afisarea distantei: 15cm pentru senzorii din fata si 22cm pentru
senzorii din spate.
- unghi de detectie mare intr-o zona de vizibilitate redusa.
- afisaj LCD performant pentru afisarea zonei de alarmare, distantei si pozitiei
obstacolului.
Avertizarea acustica este activata de:
- cei 2 senzori centrali din spate de la o distanta de 1.7m.
- cei 2 senzori laterali din spate de la o distanta de 1m.
- cei 2 senzori centrali din fata de la o distanta de 0.5m.
- cei 2 senzori laterali din fata de la o distanta de 0.3m.
- functie de diagnostigare pentru avertizeaza defectarii unui senzor.
- functionarea sistemului in conditii climatice variate, rezistenta la interferente.
- sensibilitate maxima: o persoana cu inaltimea cuprinsa intre 1.3m ~ 1.7m aflata in
spatele autovehiculului poate fi detectata cu precizie.
- detectia minima si afisarea distantei: 15cm pentru senzorii din fata si 22cm pentru
senzorii din spate.
- unghi de detectie mare intr-o zona de vizibilitate redusa.
- afisaj LCD performant pentru afisarea zonei de alarmare, distantei si pozitiei
obstacolului.
Avertizarea acustica este activata de:
- cei 2 senzori centrali din spate de la o distanta de 1.7m.
- cei 2 senzori laterali din spate de la o distanta de 1m.
- cei 2 senzori centrali din fata de la o distanta de 0.5m.
- cei 2 senzori laterali din fata de la o distanta de 0.3m.
- functie de diagnostigare pentru avertizeaza defectarii unui senzor.
- functionarea sistemului in conditii climatice variate, rezistenta la interferente.
Pornirea sistemului
La intrarea in marsarier sistemul este pornit automat. Urmeaza un beep care informeaza
intrarea sistemului in modul de diagnostic dupa care senzorii fata/spate sunt activati. La
iesirea din marsarier senzorii din spate sunt dezactivati. Cand autoturismul merge
inainte senzorii din fata sunt activati timp de 10 sec dupa fiecare frana pusa sau cand
La intrarea in marsarier sistemul este pornit automat. Urmeaza un beep care informeaza
intrarea sistemului in modul de diagnostic dupa care senzorii fata/spate sunt activati. La
iesirea din marsarier senzorii din spate sunt dezactivati. Cand autoturismul merge
inainte senzorii din fata sunt activati timp de 10 sec dupa fiecare frana pusa sau cand
vehiculul ruleaza in intervalul de viteza 0-15 km/h.
Functia de diagnostic
La pornirea sistemului acesta intra in functia de diagnostic timp de 3 sec. La detectarea
unui senzor defect sistemul va avertiza acustic si va afisa numarul acelui senzor. Daca
toti senzorii sunt defecti sistemul va avertiza acustic timp de 1.5 sec.
Functia de diagnostic
La pornirea sistemului acesta intra in functia de diagnostic timp de 3 sec. La detectarea
unui senzor defect sistemul va avertiza acustic si va afisa numarul acelui senzor. Daca
toti senzorii sunt defecti sistemul va avertiza acustic timp de 1.5 sec.
Unitatea din spate se alimenteaza de la lampa de marsarier, iar unitatea din fata la contact motor.
Motorul autovehiculului trebuie sa fie oprit cand este conectata alimentarea sistemului.
Unitatea centrala trebuie sa fie conectata intr-un loc ferit de interferente (ex. set de cabluri, teava de esapament etc).
(Testarea sistemului
La intrarea in marsarier ambele unitati (fata si spate) sunt activate in acelasi timp. La iesirea din marsarier senzorii din
spate sunt dezactivati iar cei din fata raman activati timp de 10 secunde.
Cand autovehiculul se deplaseaza inainte, activarea senzorilor din fata se face prin apasarea pedalei de frana.
Dupa fiecare apasare a franei senzorii raman activati pentru 10 secunde.
Nota: Comutatorul (pornit/oprit) este pentru a anula optional activarea senzorilor din fata, in situatia in care sunteti de
exemplu intr-un trafic aglomerat (circulatie bara la bara).
La intrarea in marsarier ambele unitati (fata si spate) sunt activate in acelasi timp. La iesirea din marsarier senzorii din
spate sunt dezactivati iar cei din fata raman activati timp de 10 secunde.
Cand autovehiculul se deplaseaza inainte, activarea senzorilor din fata se face prin apasarea pedalei de frana.
Dupa fiecare apasare a franei senzorii raman activati pentru 10 secunde.
Nota: Comutatorul (pornit/oprit) este pentru a anula optional activarea senzorilor din fata, in situatia in care sunteti de
exemplu intr-un trafic aglomerat (circulatie bara la bara).
De ce este nevoie de detectarea triangulării?
(1) să cunoască distanța exactă de la obstacol la bara de protecție;
(2) eliminarea zonei nevăzătoare;
(3) să dezvolte reguli de avertizare complicate, dar puternice și utile.
Utilizează senzori de 58 kHz cu un unghi orizontal foarte larg
Detalii produs
Cod produs - SKU
PRO43218
Categorie
Greutate produs
2 kg.
Producator